Shoppingsug

Omg vill bara få en fet summa cash och gå och shoppa för allt!!!
Vill ha nya byxor och tröjar och vill ha härliga vita maxiklänningar till sommaren och resan i vinter till (inshallah) .... THAILAND!!! :D! Är så jävla peppad inför resan!!! Den är planerad typ i december under vinterlovet, vi fick även reda på att det säljs halal-kött där, vilket var en börda på axlarna, det är skitbilligt men problemet var maten, så vi fick flytta destinationen till Malaysia som är en majoritet Muslimer, dock var det billigare i Thailand , sen hittade jag en sida där det sodat det fanns faktiskt halal-slakt där... Snälla Gud snälla!!!
Ska kaos-shoppa där, nu när jag är såhär stor och ''modemedveten'', vet jag vad som är rätt och vad som är fel-inköp, och hellre köpa sen ångra det här än att inte köpa och sen ångra det :P
Ska köpa en heeel deeel!
Lovet bjöd på inget mer än sommar och matlagning (wtf jag vet:P)
Kollar nu på finalen i Project Runway och jag tror Mondo vinner, han hade finast kollektion enligt mej :)
Jaaa, imorron har jag undersökning med  det där med ett halvår sen mens -.-, kan det bero på tandstälningen? 
På tal om tandställningen, jag har såna gropar inne i munnen för den metallen mellan över o underkäke, onte som fan och den fastnar hela tiden där :(
Den ska vara veck efter sommaren, wieee, hinner tandbleka tänderna i thailand oxå!!!
Typ ååh längtar!
Jalla ska dra nu, pusshaj!
Btw har skaffat photoshop så har typ lärt mej små saker hitills, typ klippa ut folk osv hahahhahah :P
HAHHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-04 @ 20:29:10
Postat av: Clara

Jag har itne haft det på över ett år... har mest tyckt det varit skönt, men nu när jag läser att du ska kolla upp det, så kanske jag också borde...? :/

2012-04-07 @ 01:55:11
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0