New header up!

Vad tycks??? :D Är nöjd med den och ska förklara den nuuu:
Allt som är på bilden representerar det jag och Aye gillar , klackarna är för mode och märkeskläder, jag är dödskär i de klackarna! Ögat med färgstark smink betyder intresset av smink och att våga vara färgstark (dock inte på vardaglig smink -.-) , diamanterna visar intresset för smycken och värdefulla saker. Sen har vi Ayes balbild och min profilbild. Real Madrid-fotot visar vårt intresse till fotboll och min kärlek till RMA , och Eminem står för musik oc för min stora kärlek till honom♥ Och texten ovanför beskriver framför allt mej, när jag gör nåt är det för jag vill och för min skull, jag bryr mej inte om fördomar och negativ kritik, för så vitt jag vet ´kan jag mina gränser och de som väljer att inte respektera det... ja som sagt, ta en nummerlapp och vänta tills jag börjar  bry mej!
Ja dats pretty much it! PUsshaj♥

Kommentarer
Postat av: ellen

allt bra med dig? : )

2012-04-14 @ 01:44:22
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0