Sne dag ...

Börja me historia, fick reda på att några klasskamrater vill byta skola (2 dudes av 7 :/) och det e sjukt tråkigt att veta, vi e bara 20 st tsms me teknik, och det blir värre med mindre killar, in fact, det behövs mer killar för att liva upp stämmningen. Och det e inte första gången jag säger detta men jag vill ftf byta skola, men var o vem tar emot mej? Gick ut me 200 p, hade exakt för att komma in på TBS, men dock bara ekonomi, och jag går natur så det blir säkert så att jag måste gå om :O Annars kommer jag inte in, sen e Pauli o FransSuell inget jag tänker på , döööh
Jag e helt pissed off  , nr jg kom hem fick jag reda på att lillasyrran hade spytt i bilen o på pappa -.- , eu?
Ja, jag piggar upp mej själv med att shoppa :P Det e jag väl inte ensam om?
Vi har planerat in biobesök nästa fredag, sen har jag klassåterträff denna onsdag på min gamla skola, ska bli nice :D Mindre nice e provet nästa fredag, samhälle :.. typ 40 frågor och jag har inte rört pappret, jag hatar svara på frågor, så fucking jobbigt!
O plusssss jag fixa ny header men hos mej syns den inte ftw :O Ska försöka kolla från mobilen om det e bara min data som e så , den nya e riktigt fin :D
Jalla, hörs sen :D
mina svarta skullcandys
pusshaj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0