300:de inlägget idag!

Jepp, det här inlägget blir mitt/vårt 300:de inlägg! Yaay!
Jag älskar att gå tillbaka och läsa de gammla inläggen, tack och lov att jag skrev ner allt för det finns mycket som jag nästan glömt och tack och lov att jag började blogga under den viktigaste perioden i Rönnen, nämligen sista terminen i nian, och jag började i Januari innan skolan började 2011 :D! Nåt smart har jag väl gjort :P
Anyway, städade hela huset idag sen tog jag en härlig dusch och ja, chillade lite. Glömde helt bort att The Vampire Diaries gick på TV igen så thank God för reprisen!
Imorron fyller Sandra år, så jag ska till stan me mamsen (läääängesen) och shoppa och köpa en present till henne , ska ta min månadspeng oxå har bergsskulder till vårt cafe heheh :P, ska försöka hålla mej undan för så fort jag e där börjar jag äta o äta o äta!
Jag väntar på att Ilona fixar ett nytt bankkort så att vi kan börja gymma! Sommaren är snart här och brushan jag ska ner 10 kilo på 2 månader, dats it! Ska börja äta glucosanol inför kolhydratrika mål och jag ska ner! Har tröttnat på rädslan jag har varje gång jag går upp på vågen -.-...
Just nu bläddrar jag lite här och där, lite fb, lite shopping jaa, det finns inget att göra :(
Jaja, hörs sen, pusshaj♥
Fan så clockren hahahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0