Bio på G

Jaddååååå, ska me några från gänget o några till till biooooo!!! Fuck yeaaa!
Det blir nog den nya filmen the devil inside, premiär igår, jag är inte me på förslaget men de flesta vill!
Jag hatar såna filmer, är alltid skiträdd osv o får läskiga mardrömmar :S
Anyway, här sitter jag, väntar poå mina föräldrar, tror nt jag ska äta lunch nu, så jag ska duscha snart, fixa mej o sticka...
Lyssnat på musik hela morronen, så jag bjuder på en låt :P
Men först, jag måååste börja plugga matte och fysik, det e kaaos jag skojar nt, har fysikprov snart och kan inte ETT SKIT, och andra matte nationella e snart här, o även här fattar jag INGET -.-, måååste börja plugga, men nåt inom mej skriker NEEEJ!
Jag måååste döda den rösten om jag vill ha en framtid, jag ska försöka fixa ett högre betyg på denna nationella, sen ska jag i slutet försöka höja mitt gamla nationella, o fixa ett C i samhälle, och sen måste jag göra omprov i de flesta historieproven... Ah jag e en idiot :/
Så, här e låten :D
Chris Brown-So Cold♥
Pusshaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0