FREDAAAAAAG!

OMG äntligen!
Eller ja varför så excited hade lov för tre dagar sen hahahha :P
Men nej torsdagen och fredagen slet på mina krafter.
Hade samhällsredovisningen idag och jag valde Syrien, vilket gick bra enligt Tony, hade dock för lite tid så jag andades knappt när jag snackade och Marwa sa knappt något höhö.
Anyway, betalade mina skulder idag till cafeterian (sköööönt) , och ja det är 50 kronor varje månad på alla i klassen så ja några kom ihåg det och betala, andra glömde/inte hade pengar.
Hahaha vi satt och snackade om koranen och bibeln helt plötsligt under någon rast, Abdul, Sebastian, Jag o Kevin. Blir kul att minnas sen när jag kollar tillbaka på bloggen, har redan gjort det och älskar mig själv för den anledningen. Startade bloggen på rätt tid : innan andra terminen i nian (bästa) började :D!
Juste jag och Marwa facerapea varandra idag också ahahahha... men jag vann!!!
Kollade på ''The Middle'' och på ''The vampire diaries''. Älskar de serierna!
Ehm, inför april har jag en del nationella prov och har en läxa i biologi efter påsklovet. Dags att göra något åt latheten. Jag väntar tills Ilona hittat/skaffat ett nytt bankkort så att vi äntligen kan skriva in oss i ett jävla gym och börja gymma innan jag väger ett ton!
Ja nu har jag skrivit lite... ska dra, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Nora - FOTO.

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :D

2012-03-31 @ 00:01:18
URL: http://munstersfoton.blogg.se/
Postat av: saga

Är allt bra med dig idag? :D

2012-04-01 @ 10:34:19
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-03 @ 14:08:38
Postat av: Anonym

hejsan! Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja få lite tips och råd hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med dig. Och vad som skulle krävas för att just DU skulle börja läsa den?:) vi kan även börja följa varandra på bloglovin.

Kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-03 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0