Hemma igen :D

Warruuup :D
Har haft det gööött ute, va som sagt på bio med Maysa, Ilona och Sarab och kollade på Devil Inside.
Vi trodde vi skulle bli sena, vi tog biljetterna och popcornen o chipsen o läsken o var på väg upp så kommer Ilona o Sarab in och jag tackar Guuud asså, trodde de skulle va jättesena, så tog de biljetterna medan vi gick upp (tack o lov att de inte fråga efter ID för Maysa glömde sin och fastän hon e 16 ser hon ut att vara 11/12 hehe) och vänta utanför salen, sen kom de och vi gick in tsms, fem minuter sena men tack o lov exakt innan den börja, det va reklamen vi missat :P
Hmm, filmen e sjuk, jag höll för öronen hela tiden och hade inte tid att ens äta den jävla popcornen jag hade, nästan hela va full fan -.-, ALDRIG HÄNT FÖRR!!! :O :O :O!
Hahahhaha det va bara jag o Ilo som höll för öronen.
Det handla om folk som typ tappat sin tro och sen blivit besatta av djävulen, sen skulle såna präster utföra en excercism (stavning*) ,  osv jaaa, det roliga e att vi har det i vår religion, så ja ni fattar hahahha :/
Soo, har blivit kär i den här låten :
Chris Brown-Last Time Together♥
Satt på bussen med den låten och höll tbx tårarna, den påminnde mej om A mkt, sista kramen där, ville inte släppa taget, till sist skulle man, mötte inte ens hans blick när jag släppte honom,jag bara stack ... :'(
Pusshaj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0