I LOVE EMINEM♥

Mannen är begåvad helt enkelt... han är ren rapp enligt mig.
Älskar varje klockrena låt han skriver och hur länge han kan rappa med en och samma andetag!
Jag har 1gb minneskort på min tele (har en annan 4gb men av ren lathet orkar jag inte sätta in den haahhahaha), och har några bilder, några program, 30% vanlig musik, 70% EMINEM!!!
Eminem heter Marshall Bruce Mathers III och Eminem kommer från hans initialer, M&M: Eminem.
Han r idag 39 år gammal men man kan knappt tro det!
Han har gått igenom en hel del under barndomen, som mobbning för han var vit och han far lämnade honom när han var mindre än ett år. Mamman tog dåligt hand om honom och jobbade inte. Han fick barn tidigt och gifte sig 3 ggr... Hade en tid då det bara var droger och alchohol osv.
Idag är han ren och lever med sin dotter och det ryktas att han e ihop igen med hennes mamma O hans första kärlek Kim igen!
Inte bara det, han är sexig som faaaaaaaan hahhaa.
Lite bilder :P
'
Is EMINEM sexy??
Looove :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0