Jag stal ditt hjärta fucka allt, men baby du la täcket när det var så jävla kallt

Nu la jag äntligen upp skidbilderna :D!
Idag var det underbart väder i Malmö, dock så försov jag mig en halvtimme efter lektionens start, men som tur var hann Noor sjukanmäla mig ändå, och stanna hemma hela daaan!
Dagen började rätt så hemskt, jag var helt inne i min dröm när plötsligt jag vaknar, men kan inte röra på mig, jag grips av panik och kommer ihåg att det hänt en klasskompis, och jag kan inte heller säga något, helt förlamad, men en skiiitläskig sak hände oxå, jag titta upp bredvid mina nallar, och så var det en nalle jag inte kände igen, och när jag läste en del av koranen försvann den! Då tänkte jag *fan en djävul* och sen somna jag bara plötsligt för jag kände mej trygg. Sen vaknade jag och samma sak hände, pappa kom precis in i huset och gick förbi mitt rum med öppen dör och jag försökte kalla på han men fick inte fram ett ena pip, försökte röra på mej men lyfta fingret som mest. Sen kunde jag röra igen på mig. Har detta hänt er? Så jävla läskigt!
Läste om det på wikipedia och tydligen heter det sömnparalys och har med nerverna att göra. Men det har aldrig hänt förr ju?
Anyway, solade 20 min i onsdags, fick lite färg, nästa onsdag blir det 30 min och hoppas det blir skyllnad!
Jaaa, inget mer har väl hänt, här e lite av bilderna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0