Snabb update

Hallöööö!
Jag vet inte varifrån jag ska börja hehehe :P
Onsdag förra veckan åkte vi till Vallåsen , och åkte skidor!
De var skitkul, första gången jag gör det och ramlade inte en enda gång :D
Åkte typ barnbacken mest (är höjdrädd :P) och åkte den mellanstora backen med viss tvekan hahahha!
Anyway, jag vet iaf hur man åker nu. Ska bara säga en sak som hände på mellanbacken, på den lilla tallrikliften skulle man typ sätta mellan benen och åka upp, smarta jag glömde att backen är mycket brantare och så började tallriken glida av och det börja bli för tungt, släpper jag så flyger jag baklänges, så jag kämpade med att hålla mej fast, och lyckades (THANK GOD!) , sen så när jag väl är uppe så ser jag att den jävla backen är sne och är riktigt, riiiktigt brant (jämfört med barnbacken :P). Men till sist så åker jag väl ner med benen i ''plog-position''. och överlevde :P
Jag vågade dock inte åka den största backen men ville så gärna prova liften, så jag tog av mej skidorna och på med uggsen (Guuud så skönt!) och sprang till liften med Hoda och Maysa, så jävla läskigt, var nära att svimma skojar inte, men lyckades ta ett par fula bilder på mej höhö.
Sen på vägen ner så gick vi, och så var det sååå jävla många rasister däruppe i liftarna, alla skrek typ araber eller nåt annat dumt och jag så dampig som jag e flög upp med hela mitt fula ordförråd och när alla väl var i värmestugan och såg mej komma in höll de käften, fucking mesar -.-
Jaa, Noor skadade handen i barnbacken hihhihhahahahahhahaha, jag menar riktig skada . att hon lyckades hahahhahah :P
Jadå, vad mer har hänt?
Fredagen var vi på Lunds Universitet och kollade på lasershowen, sen stack vi och åt pizza på Campus och sen hade vi sista biologilektionen. Efteråt satt vi bara på skolan och typ chillade.  Aha och på torsdagen bytte jag till Natur/Samhälle linjen, dvs att jag väljer att läsa ETT naturämne och det blev biologi. Jag pallar verkligen inte med fysik, ska ändå läsa ekonomi sen.
Igår hände det inget särskilt, var snyggt klädd och joooo, på söndagen färgade jag håret! Utväxten störde mej så nu e hårit chokladbrun, tycker färgen e sexig :P
Ja igår åt vi ben&jerrys på skolan :P SÅÅÅÅ PUUULIIIGT!
Jag och Ilona ska snart börja gymma på friskis, jag mååste komma i form, magen är värst, sen ska jag börja använda Glucosanol och brushan jag ska ner i vikt!
Sandra fyller år på söndag så jag måste hitta nåt till henne också! Men vad?
Hmm, ja, vad har jag mer att säga?
JAG SKA SÖKA TILL FÖRSVARSMAKTEN EFTER TREAN WIIIIII!!!!
Ska försöka ladda upp bilderna innan slutet av veckan (LAZINESS 110%!).
Ja dats is, pusshaj♥
PULIGTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0