Allt har ett slut

Mhhm nice mitt horoskop säger att jag har aldrig haft det så bra på länge...
In you fucking face jag har aldrig mått sämre!!!!


Det ända som e bra e mina jävla betyg och allt annat går åt helvete!

Måndag: helt okej, dani o claudi ledde dans som var överkul annars inte ett skit
tisdag: försov mej, redovisningen jag var så himla taggad för var inställt för vi har fucking nationella muntliga i engelska ist , NICE!
onsdag: minns inget
torsdag: ledde men jävla idrottslektion som alla var glada i , men neeeej jag är en jävla idiot mer än G passar inte för den cp läraren!
Balkommiten var ändå rolig, vi lekte med en vattenballong och hotade med att spräcka den i varandras huven, men det hände shi :P
fredag: hahhahahahaha den dan e insatt för värsta nånsin!!! Efter nationella hör- och läsförståelse var det lunch och då drog nästa hela gänget till BK och käka lunch, jag palla inte med matten, hade det ganska bra och var rätt så glad... Tills Maysa bekräfta nåt jag misstänkt... Guuud jag bara ber dig låt det gå över fortfortfort!!!
åååh jag e så himla tröött på denna fucking tiden! Vi slutar skolan om 9 veckor inkl lovet :S, jag har inte fått nog än och sommarjobbet och Grekland-resan är inte 100% bekräftat en :(((((((((((
Hatar mitt liv okej alla som har det bra och gnäller ändå kan fan gå och uppskatta det jävla livet ni lever och leva det som ni vill okej det finns andra som inte har det ni har såå sluta fucking diva er och uppskatta för en gångs skulle det Gud givit er för han har inte gett gåvan till alla...

Nu ska jag gå och fortsätta ha ångest, hörs!!!

Aye jag hade uppskattat om du kom över till mej ikväll♥


Btw måla naglarna

Hah det svarta rita jag i mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0