Chill Day ♥

Hej
Det var 2 dar sen sist, men nja, ni vet hur det e när skolan börjar o allt...
På måndag skulle vi ju grilla och röka vattenpipa och annat förbjudet ( :d ), och när väl jag, Jessi o Nata vaknat, smsar jag Yasmin (bara 81 sms) och ringer henne ( bara 18 ggr ) utan svar, då börjar jag få damp, jag är redan uppklädd, stylad och har struntat i maten och är beredd att gå ut, då kmr det värsta, Maysa smsa och säger att hon inte kommer : NIIIIICE!!! :@
Ja, ringde Jessica och sa det som det var, hon blev besviken, hon hade släpat en hög med tysk energidryck hahahha ♥
Och Nata hade vaknat ''tidigt'' och förberett vattenpipan och allt, uuuuuuuuuffff :( !!!
Nja, sen på eftermiddan palla jag nt träna, Aye gick men hn kom tbx och sa att det var stängt (YES!), så vi gick ut ist...
Sen slog det oss att det är dags att cykla, vi tänkte cykla i ankedammens område (dagen innan de hittade det liket :S ), men mina alla mina fyra cyklar var sumpiga och hissen var sönder (yeeaay), men vi var så jävla pigga att vi tog ner cyklarna, sex våningar, en var för sig, cykla med de till höja och pumpa de där (vi visste inte hur man skulle använda elpump :d ), fram och tbx , och sen upp igen...

Japp, ni fattar väl, det slutade med att vi pumpade en för mycket att den explodera och bedöva oss, och en var redan sönder, en cykel hade inga snabba bromsar... Fan vilken otur jag har!

Ja, tisdagen började med att min fucking buss kom hela 12 minuter sen och den tiden jag valt är knapp, asså inom 11 minuter ska jag vara I SKOLAN  och inte där efter en kvart! Tog femman efter en stund oc gick ner i Annelund, man vet ju aldrig när trejan kommer så, jag gick och hoppades att 33:an skulle synas, vilket den inte gjorde förrän jag var framme vid Stenkulaskolans hållplats. Sen hände det inte särskilt mycket, hade ungdomssamtal på skolan, var ganska kul, bättre än matte iaf ( vet nt varför jag tröttna på det :S ), sen hade jag träning (Dans)...
Så jah, den dan slutade väl I guess...

Och idag (Onsdag), var jag skiiiittrött, men ändå sugen på skolan :D, så jag klädde mej och allt och hann faktiskt med bussen.
Vädret var överhärligt och jag hade på mej bara en 3/4 delars tröja !
Vi skulle ha U-samtal men halva gruppen va se så det blev inställt, istället ska vi ha det med den andra gruppen imorron, well...
Ja, så sluta vi sen och då stack Nat, Maysa, Noor och Sahar för att fixa vattenpipan Nat köpt, och Jag Jessica och Yasmin stack till entré för att Jessi skulle köpa en tröja från BikBok...
Sen smalades vi i Rörsjöparken och satte ihop vattenpipan och la till tobaken med jordgubbssmak och några gick och köpte falafel andra glass, frö mej blev det falafel, åååh så gott han gör det!!! ♥
Och seriously, förra gången vi va i Downtown jobbade en av knasarna på min gamla skola som även kände min pappa där, och Guuud vad jag böna och bad att hans skift skulle ta slut, varje gång jag skulle ta ett bloss ducka jag, det blev knappt 8 st...
Men idaaag, pooooh hahhaha vet nt vf jag känner mej stolt, jag hade slangen i handen mest :D
Vet nt, dt är en lättnad, och på tal om lättnad, fick bara G i I o U länder :S... Av 2 VG frågor fick jag ett VG, och på MVG frågan G... Yiiiii , men jag tror ändå nt att lsutbetyget på SH hade blivit VG fastän jag fick VG i förra provet, ska fråga henne sen, om jag kan fixa en av VG frågorna och få VG i provet och i nästa SH områdde snacak mkt inom SH området, hoppas hoppas hoppas det blir ett ja!!!

Jalla nu drar jag, Real-Barca e i semifinal i Champions League och deras match börjar nu, VIVA REAL MADRID!!! ♥
Mina Campeonés!♥

Bye♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0