Lycka? 2 månader kvar :-S!

Hellu
bloggar från morsans computer :P
hih, bara för att jag diska och var snäll idag ;)
ja som ni vet har jag betygs ångest, problem dag ut och dag in
so provet e jag inte heelt 100% på ett vg, men vi får hålla tummarna att det blir nåt av
och idag hade vi sista delen av engelska den skriftliga delen då, jag kan inte säga når för vartenda lärare har ett sätt att bedöma så I donnow...
yeah, igår somna jag vid 19 tiden och vakna 2 ggr, en klockan 20 och en 22, hade tänkt upp o duscha men jag palla inte sova så jag ställde in klockan på 05.00 för att duscha, när klockan väl ringde tyckte jag att det var för tidigt för att väcka alla för de sov så sött så jag la in den till klockan 06, hihi, duscha o allt.
Var sur på Christel på att hon lät OSS välja grupper och det blev en hel del kaos grupper, jag var riktigt sur på att jag hamnat i en grupp där jag får lyfta arbetet på egna axlar, så jag gräla me Christel och det slutade med att hon inte ''kunde'' göra nåt åt saken, jag stampa ut och var gråtfärdig...
Den dagen var endå kaos
Nja det löste sig till sist, Elma var inte helt nöjd med sin grupp så vi fick ta ut Tarkan (Guuud var jag mår dåligt pga  det :S) men nja, nu e jag nöjd, min nya grupp e : Elma, Johanna, Hampus och jag :D
Vi samlades i 9A:s klassrum och seriöst, 9:orna var förenade i ett rum på mindre än 100 kvm så det var bokstavlig KAOS hahahhaha, vi skulle lotta ämnena inom miljön, och min grupp fick naturgas, spännande ...
Jaja, den dagen slutade väl, tills jag upptäckte att jag hade missat min HKK idag !!!!
Kan ni fatta att jag inte upptäckte det förrän klockan 18!
ååååååååh vilken idiot jag e sån fuck fuck hade precis fixat ett VG på provet, hoppas hoppas hoppas han inte sänker mej för det !
Inlägget börjar bli långt nu, nja, har HLR (hjärt och lungräddning) imorron ist för idrotten ( :/ ), så ja, jag äcklas redan :S
Well, på tal om well, på slutet av dan satt jag och Natta och sjöng värsta soulen på toaletten och halvvägs ut, hahhahah sen såg vi värnhemshoran osminkad (fyyyy helvete!!!!) och hon verkar ha ''glömt'' tröjan den här gngen :S, stackars barn som får se den synen, iaf så sjöng jag efter att hon gick typ en meter bakom oss: I JUST HAD SEEEEEEX hahahhahahhaha.
Sen skrek vi på 3 hora hahhahahah
Yeah, och juste, Natta insåg äntligen att Melissa e falsk ( e glad för det fan, vet att du läser det ljubavi :d )
Okej nu bokstavligt slutar jag...
Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0