Stan :d

va i stan me mamma idag och ''shoppa''.
Är definitivt inte nöjd för det är så jävla typiskt mamma att max köpa 2 saker i stan per dag, så jävla typiskt!
Köpte en mag -t-shirt i en riktigt snygg färg och köpte en ny BH (''yeaay'').
Ja, och matten blev det inget av, pallar verkligen inte nu.
Hur som helst, efter lunchen (för min del blev det libanesiska pizzor), smsa jag Aye och undra om vi skulle hitt på med (vi hade nt sett på en vecka), så vi var ute och snacka och hon berätta hur hennes vecka var, hennes kompis Zahra var ju hos henne, hon hade kommit från Motala och var hos henne tills igår, så japp, och så gick vi runt i RG och snacka lite minnen, sen börja det bli lite kalla vindar, så jag tyckte vi borde gå hem till mej o kolla på film, and so did we.
Vi kolla på ''nyårsfilmen'' vi borde kollat på, nämligen The Proposal, och vi dödsgarva för det var bokstavligen första gången vi såg den helt, en riktigt rolig och söt film :d
Ja, vi åt lite solrosfrön och lite godis och drack juice..
Sen efter filmen stack hon hem och jag gick upp och kolla på det eviga snacket om Syrien!
Asså seriously jag samtycker med pappa att presidenten e bra o blablabla, men HALLÅÅÅÅÅ!!!
TV:n e fucking ny och men vill gärna kolla på annat oxå, bara det eviga politiksnacket hit och politiksnacket diiit!!
Usch!
E uttmattad, vet nt hur jag kmr palla städa imrrn, men, vill inte att mamma gör allt, pallar verkligen nt upp o hämta mobilen för att ladda upp bilderna, gör det imrrn, hoppas jag iaf :D
Den behöver laddas, plus jag ska kolla me Nat om hon kmmit från Tyskland, så att vi kan ta det med Måndags''festen'', Noor svarar nt på mess, vilket är ganska frustrerande!
Borde avsluta inlägget innan det blir oläsbart...

Jalla hör sen, bye♥

filmen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0