Tickets to Real Madrid ♥

Jag har aldrig haft en sån kärlek till ett lag!!!

Faan vad jag älskar Real Madrid, oavsett vad, ni betyder allt för mej, när ni gör mål och kramar varandra kramar ni fram glädje i mitt hjärta...

När ni fäller en tår pga en förlust, bryts mitt hjärta till tusen bitar...

Bara Gud vet hur mycket jag älskar er : oändligt♥

 

hahha, nu har jag tvingat pappa köpa biljetter vid ett rätt tillfälle för att se matchen på riktigt ♥ fan vad det vore fett, en riktig upplevelse!

Topp 11 Real spelare :
Min älskling: Sergio Ramos♥
Mitt hjärta: Christiano Ronaldo♥
Mitt liv: Iker Casillas♥
Min solstråle: Xabi Alonso
Min sockertopp: Kaka♥
Mitt hjärtas turk :d Mesut Özil♥
Snygging araben Karim Benzema♥
Min sötnos: Gonzalo Higuain
Min gulleplutt: Adebayor♥
Lilleplutten och sötnosen: Marcello
Och sist men inte minst, min snabba hjärtetjuv: Angel Di Maria♥

Spelar de 11, är Real oövervinnliga♥♥♥

I♥U REAL MADRID♥


Kommentarer
Postat av: b

Innan du leker hej jag är madrid fan kan du gå och se vad Mesut Özil egentligen är ifrån. Han är ingen turk som du tror. Han är kurd.

2011-05-05 @ 15:19:49
Postat av: b

innan du leker hej jag är madrid fan kan du gå och lära dig vart spelarna är ifrån.. Mesut Özil är inte ens turk? HAn är fan kurd. sen tycker jag att du borde veta vilka matcher de spelar. De vann Copa del rey och inte la liga -.-

2011-05-05 @ 15:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0