Spexfotot

Hehe, lite sen e jag, men här e klassens spexfoto, det roliga e att vissa, Tex Danijela (tjejen däruppe klädd tillkatt) hade body med nätleggings, men eftersom hon fick stå däruppe blev hon täckt ju, det e ju lite synd...
Lite story bakom bilden, jag sminka mej i typ 4 minuter och slängde mina saker hos gänget och sprang i panik iväg o visste nt vart jag skulle gå, asså så panikslagen jag va föfan!!!
Hah, jag fattar nt att dt gått 2,5 månader sen det hände, känns som igår :'(
Jag kommer sakna det... Guuud nu får jag ångest!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Tråkigt, hon borde ju ha fått stå längst fram eller i en av kanterna så hela outfiten hade synts!

För mig har det gått över ett år sen vårat spex togs, lite tråkigt "/

2011-08-21 @ 12:08:49
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0