Besöksrekord :D

Hahaha, har inte bloggat här på evigheter, typ en månad eller?
Sörry mamas, but jag har varit så himla upptagen me skolan, vänner och facebook att jag svär jag har knappt hunnit sova -.-....
Min skola suger har jag kommit fram till, eleverna lärarna och allt allt allt, förutom vår samhällslärare Tony :P, jamen seriöst alllllllt suger :O Jaja, jag har matte nationella på onsdag :S, jg tror den muntliga e på tisdag... Uff jag räkna förra årets NP när jag jobba igår :P Och ja... den va rätt så lät förutom den sista sidan, ekvationerna va helt suddade och jag har glömt det binära systemet, jag som blev proffs på det :(
Men ja, jag kom iaf ihåg hur man gör formler, glömde det ett tag fast jag va riktig kunglig på det i nian , but nu e jag dock det återigen ♥
Och justja, jag bytte linje igen heehehe... till natur, för som sagt, vf läsa en bredare linje när ett av det jag funderar att bli är tillgängligt ifall man läser natur? Och nu så slipper jag den förbannade sista lektionen på måndag :D Men vet ni vad, det känns inte som om jag bytt, hahahha jag har under 3 månader varit i tre olika linjer : ekonomi, teknik o nu natur... enda linjen jag kan tänka mej byta tbx till det e ekonomi ... fuck det nu.
Jaaa, här sitter jag i sängen helt fel med en påse big bens o tänker, det e sån fattig nobel imrn och jag o gänget tänker strunta i det, fast istället åka ner till arlöv till Ilonas gästlägenhet och äta, röka vattenpipa och snacka skit o dansa dabke!!! :D Finns det bättre? Har oxå tandläkare klockan 9, han ska byta den metallen i bracketsen elr va de nu heter, Noor följer me mej :P
Jalla, ha en trevlig fortsatt dag... ska kolla på Titanic för hundrafemte gången ^^
btw det va rekord av en knstig anledning 7/12 (bloggen orörd) med ca 200 besökare ^^ intresting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0