NP Matte 1 C- DONE

Iiiih det va ett tag sen :P
Sörry but har varit så upptagen med prover o sånt shit, men nu äre över och jag är klaaaar med matte 1!!!!!!!!!
Ni anar inte, bara betyget kan rädda mej nu :O! Hoppas på ett E at least! Enligt han var det få som fick C, några D och en hel del E, och få F oxå... Håll tummarna för mej grabbar ;) Sen hade vi fysik igår o det var halvtbra teamwork där ..., nej jag hade inte pluggat o tänker inte göra det för jag hatar FYSIIIIK, fatta så fucking svårt det e det är det värsta ämnet i hela den jävla naturlinjen!!!
Hmm, vad har hänt mer? Jaaa, årets slut närmar sig, jag bränner pengar more than ever, la in 1000 kr på banken idag, mm, avslutningen? Jaadu, lite småtävlingar, jag var med vinnarna två ggr av två möjliga :P, raden som vann fick två påsar med chokladtomtar (så jävla snålt, de små tomtarna), och sen fick man skriva en juldikt med vissa ord och jag hitta på allt o konstigt nog så vann vår grupp :P Och denna gången var det EN minitomte TILL VARJE -.-
Sen samlades vi i klassen, fick pepparkakor o billig cola och cider( and it goes on and on and on -.-), min mattelärare/mentor meddela oss att han kmr från o med nästa termin jobba deltid (vårt fel? :P ), iaf vi blev rätt så ledsna, vi har nästan vant oss vid virrpannan :S, vi va ändå rätt så ledsna över det. Ja, krama han o sen hälsa jag på the boyz in da hood and the flikkz ;D, satte oss o trodde att vi vänta på Natha i Greenrom (idioten sov hemma) innan vi skulle iväg o äta på Café Ceder. Ja till slut kom Hanin osv o vi stack dit, åt underbra mat, själv beställde jag vitlöksbröd med kycklingbitar och tabbouleh, omg så fucking gooott!!! Denna restaurangen rekommnederas grooovt okej, ända nackdelarna e : för lite tabbouleh, läsken på 33cl kostar 20 kr -.- Mena aja, jag dreglar över att tänka på det hahahaha!
Jaa juste, Maysa den jäveln åkte till Egypten (Hurghada) igår, sol o bad o shopping o här e jag med en envis pappa som inte ens vill till Tyskland, jaja, hoppas min kyckling har det kul där ♥
Aha sen en kille i min klass bytte skola idag oxå, lite halvt sorgligt, alla vill byta förfan :O
Vad har jag mer o säga? Städar imrn (nice sätt att välkommna lovet på va?), sen bara chilla, träffa på vänner o ha det kul innan snön kmr, bomba pepparkakor o julmust o glögg o sånt shit, sen ta itu med en uppgift jag låtit ligga i svenskan, och läsa på lite historia (omprov i upplysningen och något annat område jag glömt :P.
So, I wish you a merry x-mas and I'm going to brush me teeth and plan what I need to buy cuz now I'm going to controll my money yaooo ;)
PUSSHAAAJ!!!♥
Så klockrent hahahhaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0