10 timmar : 10 minuter

Jaa, jag tycker tiden går fort som fan!
Det e typ bara för mycket, ena stunden e det månda, andra stunden sönda! WTF?!

Jag har inte hunnit blogga för jag varit trött o tidspressad, gymnasievalet tar all min tid!
Jag har inte bestämt mej än men så kommer det nog se ut:
1. Mikael Elias Teoretiska Gymnasium
2. Thoren Business School
3. Malmö Borgarskola

Som det ser ut nu:
1. Thoren Business School
2.Mikael Elias Teoretiska Gymnasium
3. Malmö Borgarskola

:P, ingen stor skillnad men för mej är den enorm :S

Uuuh, den här veckan har jag knappt tränat, på måndag körde jag halva passet, men det var bara för att det var för varmt därinne och syrebrist, och jag har redan andningsproblem så det var det enda rätta.
Men nu är det mina stukade ( hahha båda blev det, ena svårt stukad i sjuan, andra lättar stukad i nian, båda av fotboll :P) som gör ont, så jag kände inte för att dansa på tisdag och idag var jag ute så det blev typ too much.

Va på lovskola på tisdag, det var typ första gången det var så jobbigt att vakna fan!
Hur som helst, var halvdöd o gjorde knappt något o bara svälte, sen kom jag hem och åt frukost och somna o vakna aldrig igen :P hahah näj tänk på saken ey ;)

Sen onsdag... Jag minns inte ens den dagen! ( Har minnesförlust )
Torsdag/Idag (tror jag?)
Var ute med Yasmin, vi skulle hämta Maysa klockan ett, klockan 13.20 var vi nere vid porten o om det inte vore för hennes pappa som kom hem just då hade vi aldrig fått nåt svar för fröken Hello Kitty hade sin mobil i rummet när hon var i köket! Jaja vi stod där o snacka tills hon kom fram till att det e för kallt...
Nice!
Vi drog till stan (Jag o Yasmin) o kolla runt på kläder o sånt, Whoops hade inga festklänningar kvar, men GinaTricot hade hämtat några have to have byxor :P
Lägger upp de snart ;)
Jaja sen stack vi till ChinaBox o åt lunch, o sen så var klockan 3 men vi palla inte dra hem, så vi tänkte en stund ( då insåg vi att Malmö är riktigt trist ), så drog vi till Stadsbiblioteket, Guuuuuuuuuud så pinsamt!Vi gick igenom kyrkogården, hahahhaha vi doooooooog av flabb, asså det var hur kul som helst, vi satt o läste namn och satt o fantisera bort oss i en cp värld hahahaha så sjuka asså, folk kom förbi o glodde hahhaha :P

Hitta en bok från en författare jag gillar :P ''TÖNT''
Ja men jag läser bara såna böcker från honom o han skriver typ en bok vartannat år, å då o då hittar jag nån annan bra bok så jaah, 2 böcker om året? :P

Jag insåg nyss att jag borde blogga varje dag för att slippa skriva en evighetsinlägg

So, sen ringde Maysa o sa att hon var hemma hos Marwa, o det va typ skitläääääääänge sen jag sov Marwa så jag tänkte WTF dra dit.
Så drog jag dit o satt där typ en halvtimme o stack :D

Jaja nu börja jag tröttna på inlägget!

Ååååååååååh!


Fin kavaj? Tycker jag, men inget jag skulle kunna ha på mej till vardags :P
GinaTricot 599:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0