Fredagsmys!

Nu e det fredagsmys!
Hahaha , sitter här i rummet  aye och kopplar av , snacksar o dricker cola o snackar hit o dit, det e bara skönt att slippa tänka på alla prov fastän jag har ett kommande prov nästa fredag i elektrokemi :-/
Nationella proven har jag inte sagt något om än, ¨de var faktiskt helt okej, Aye kammade hem ett MVG i läsförståelse, vilken gör mig både stolt och sur, för jag hade typ tre fel i g frågorna, och är rädd att de hindrar mig från ett vg i provet, det skriftliga blev en krönika som hade Flammande kärlek som rubrik o innehållet skulle handla om obesvarad kärlek, dvs jag skrev ett minne och  gjorde det till en krönika form...
Det sved att skriva det, speciellt när huvudpersonen satt två meter ifrån mej...
Idag hade vi matteprov i algebra o mönster, jag vet inte vad jag ska säga, jag var chockad helt enkelt, samma huvudperson fråga mej 2X*2X= 4X, dvs fel eftersom det e 4X upphöjt till två, nice Sara nice!

Hahaha, från o med imorron börjar jag plugga elekrokemi, det e kaos jag fattar inget!!!
Jag kan säga att det blir 300% lovskola för mej, under påsklovet såklart!
Jag kom med balkomittén, har jag redan sagt dte eller? hehe, e bara så glad för igår hade vi möte, o det var dödskul!!! Hoppas det e så varje gång!
Hahahahha idag stötte vi på värnhemshoran, hahahha, vi bara stod där o flabba åt henne, så gick hon in i en rasistisk konflikt, tur att vi hade Nathalie md oss som kunde stänga truten på henne, hahhah hon babbla mycket omm att hon var svensk o är nästan 40 år gammal (jaha tänkte jag, en stolt gammal hora?! :P) o så satt hon o babbla om sina fördomar o att hon respekterar att mina kompisar klär sig i slöja o att vi inte respekterar en  halvnaken, horklädd 40 årig tant som är fanimej skitläskig! SÅ kom Nathalie med disset till gumman: Om du klär dig sådär provocerande och tro att folk inte ska reagera på det viset, é du verkligen störd11
HAHAH  den konflikten varade riktigt länge, o de jävla horan bara skrek hela tiden (precis som en hora ska göra!), o dte fanns rätt så många runt omkring oss.
Jah, jag o Aye tackar för oss, jag tror jag måste fisa på henne för att pigga upp henne!

Hahha näj skoja, det har jag redan gjort!

Haahahhaha hejdååå svenska medborgare!!!!

Mitt SVENSKA pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0