Nu e det Fredagsmyyyys

Nu ska vi fluffa på fluff, myspysa, frysfisa hahhahaha

Det e finally Fredag o bloggen får vila lite de kommande timmarna, hoppas ni klarar er ;)

Igår var jag på Borgar o den var riktigt mysig , speciellt jämfört med Petri (fyfan bara :P), o jag hade halsbränna på g, nu e det halsbränna+hosta inkl. feber :S, menmen har stannat hemma hela dan så jag dör hellre än att missa detta :
Ska ut me my ''Company'', o ner o dänza :P

Nämligen i klubben Babel, hahaha sånt händer 2 ggr i året :P, då jag ''övernattar'' hos mina kusiner, min kusin e riktigt chill, tar mej hit o dit på förbjudna ställen, ni vet, jag e lillan bland  de stora :P

Hörs sen yao ;)

 


Men asså jag får alltid skuldkänslor av att dansa o dricka o en gammal kyrka :S
Men ändå riktigt chillt ställe ;) ♥
Hörs sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0