Nue e djet sluet peå veckan!

Och det är dags för LOVSKOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hahahaha sportlovet börjar och som vanligt ska jag o Noor välja lovskola för att verka smarta inför våra föräldrar och gangstrar inför skolan... Eeeeh okej??

Hahah naj men det är inget märkvärdigt (jo Sara håll käften det e det visst det e 3 timmars sömn som du behöver!).

De senaste 2 veckorna har varit stress på niorna, speciellt de på Rönnenskolan!

Igår gjorde jag Matte-prov på vg mvg nivån eftersom jag klarade g nivån plus halva vg , jag kan säga att det inte var det bästa jag nånsin gjort :( men jag bönar ö ber till Gud att ge mig ett VG!

Klarar jag VG i de 2 kommande kapitlen + nationella så är det fast som betyg!

Hela veckan har vi haft Nationella i hörförståelse, jag kan säga det såhär: ja jag fattar exakt allt de säger, men jag är inte den typen som snackar när 20 huven glor på en, jag kan redovis stående FRAMFÖR de, inte mitt i havet!

Idag hade vi även prov i elektrokemi och ur mitt perspektiv såg det rätt så ljust ut , men nu är det Gud som avgör det! Jag kunde svara på VG nivån, men nu är det viktigare att G frågorna är 100% rätt så att jag kan tänka mej ett VG!
Igår var det idrott och Reza o Phillip ledde idrotten, vi körde först dodgeball o sen delades vi upp i 4 grupper, alla var 4 förutom mitt lag som bestod då av Tarkan o Johannes o Jag klart ( o vi e verkligen inte atleterna i klassen! ), det var typ som en armé-övning, man skulle vara på olika stationer o hämta flest små ''rispåsar'', tiden avgjordes av hur snabbt ''skottkärre-laget'' blev klara, det innebar att den ene skulle lyfta den andre från fötterna o den andre skulle gå på händerna, den övningen gjorde jag en halvgång så stackarna fick göra det själv fram o tbx, men jag e säker på att vi va snabbast! Hur som helst, det slutade med att vi vann, med hela 26 påsar! Ingen trodde sina ögon, alla anklagade oss för fusk hahahahhaha, men vi både flabba o skällde på de, så inget är omöjligt! :P

+ Innan jag avslutar skolsnacket så fick vi tillbaka vårt nyhetstest och jag var bäst i klassen! Första gången jag får höra nåt sånt :P 6 av 8 möjliga :D

++ I Torsdags var Maja på studiebesök från Serbien :D

Sooo, idag var det en död dag enligt mej med lite toucher av galenskap, jag vet inte hur jag ska beskriva det, men när hjärtat värker, mår hjärnan bra men samtidigt inte, vet inte vart jag vill komma fram till, fastän jag hade skitont i hjärtat var jag uppe och dansade med Natha i glasrummet!

P.S Zanticole och Boat var på studiebesök idag :D

Hehehe mycke studiebesök o sånt, hur som helst, när vi väl kom fram till Svenskalektionen satte ''nån'' ( alla i nian vet vem :P ), brandlarmet, hahaha som tur var var min kamera på plats o filma det hela, vi dansade o hoppade av glädje på vägen ut!!!

Shiit vilken händelsefull vecka!
Idag började Vampire Diaries igen, jag svär på allt att jag fällde en tår när Damon sa till Elena att han älskar henne men ville att hon skulle glömma det, dvs när han använde den där ögonövertalarsaken :P

Ja, här dör jag av svält, ska fixa nåt att äta för nu börjar Arabs Got Talent!!! ♥♥♥

Jalla hejdååå :D♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0