Privatundervisning-Elektrokemi (Kemi)

Omg på fredag har vi ett stort NO-prov i elektro kemi ( typ det svåraste inom kemi! ), o jag har knappt fattat nåt eller ens öppnat boken mer än 3 ggr! Det som stör mej mer e att samma ämne kommer komma i nationella provet i kemi! KILL ME!
Eftersom Ayes mamma är kemilärare o Aye oxå har provet samma dag o båda ligger illa ute ska vi från och med idag få ''privatundervisning'' av hennes mamma♥ :D, att hon pallar me oss :P ☺
Idag var jag hemma igen ( No money no life! ), o mamma bad mej rensa toaletterna vilket jag gjorde perfekt :P, sen tog jag en härlig dusch och nu väntar jag bara till klockan slår halv 6 så jag kilar ner till Aye, hoppas det hjälper o bara jag klarar G nivån är jag tacksam, jag läser nämligen inte vidare i No för jag e för trög i både No o matte!
Sooo, hörs sen ;)

En självordstanke?

Hahah vet att vapen e förbjudet här o jag e emot våld, men kolla så sööööt denna e!!!

hihi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0