Sunday :S, Monday :(

Och det e skola snart igen, dagen innan helvetet sätter  igång :S

Förlåt jag svär så jävla mycket (ouups där kom en till :P), hahha men hoppas ni inte får en sån hemsk bild av mej för det ;)

Har börjat tillfriskna o klarar nog en dag på skolan, jag måste för Nationella e dagen efter, o herregud :/

Har pluggat lite historia o elektrokemi, jag låg lite efter me kemin så det behövdes verkligen.

Har jag sagt att jag fick VG i Samhälle Lag o Rätt eller? Jaja om inte så vet ni  det nu o jag e riktigt stolt, få se om Lotta för en gågns skull gör mej glad o sätter det som betyg, om inte kommer jag hata henne i all evighet !

Jag e riktigt utmattad o behöver sova mycket idag för att kunna sova något imorron (seriöst vilken bonde kommer klara av att sova den dagen inför ett avgörande prov ??? Då har den bonden inte fattat innebörden av avgörande!), annars blir det trubbel, så ska jag vakna o måste äta nåt o sen sticka ut en helvtimme innan provet börjar för att köpa 3 burkar energidrink, fastän läraren vill helst att vi äter frukt men de vill också att vi sover efter bolibompa så va ska man tro :P Hahahah okej den där va rolig erkänn nu ;)

Jaja, ska gå o äta nåt nu jag e sjukt hungrig, bye bye ♥

Bolibompa eller

Energidryck? Cranberry e godast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0