Uff, e döende!

Åååh Herregud hostan kväver mej o jag e så himla trött o febrig, det tog mej en evighet att bestämma mej för att öppna datan.
Inte nog med det har min tjockissyster ätit upp hela paketet med choclate chip cookies :S Fan ta dej !!!
Jag e sjuk o utan choklad, ni vet inte hur det känns :'-(
Det e nationella på tisdag o ger mej den 300:ade anledningen till självmord :/, vad ska jag ta mej till????
Däremot kom jag med balkomittén (HURRAAAA!), o vi har möte på vår TEA (Tid för eget arbete) pass, vilket är bara bra :P Vi ska börja förbereda inför balen o sånt hehehe :P Höjdpunkten  den sjuka veckan, sen kommer nationella igen på torsdag o nyhetsprov onsdag, matteprov fredag (tror jag :P), e sjukt vilsen hehe.
Okej nu ska jag sluta plåga er med mitt ångest liv o tackar för mej o ska gå ner till Aye o knivhugga henne för hon bloggar en gång i veckan , hörs sen ( kommer förmodligen höra av mig hos polisen :P) .
Herrå ♥♥♥

Jag ryser :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0