no answer: NOTHING!

Heej hur e det me er?
Jag ska nu berätta hur besviken jag e :/
Klockan ringde 11:00, snooza 10 min o vänta på sms från Aye...
Inget! Somna om till 12, sen vid halv ett tiden hör jag ljudet... Det jävla skitljudet, en jävla damsugare!
Tack mamma!!! Det hindra inte mej från att fortsätta lata mej men det var irreterande.
Äntligen smsar Aye o frågar varför vi inte gick?
Jag vet inte svara du på frågan.
Ingen skridsko, jag dööör!
Imorron e jag ute och shoppar me mamma, sönda tror jag det blir samma sak och måndag går jag ut med Yasmin och Noor till Mc o käkar innan skolan börjar, vi har studiedag då om ni undrar :P
Jag hade såå många planer för lovet, alla e rökta!
Vi skulle åka ner till en kompis i Trelleborg: RÖKT
Skulle se på en ishockey match : Problem: pappa latar sej, resultat : RÖKT
nyårsfest : RÖKT ( berättar sen, när jag kommit över det :S )

Tja, vänta nu bara på Aye och jag lägger nog ut ett inlägg snart, o dagens låt kommer också upp, hörs sen!
Kramisar :P ♥  

 
Malmö Redhawks äger asså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0