The latest

Heej!
Förlåt så mycket för det dåliga bloggandet men jag lovar att skolan, träningen och plugget tar all vår tid!
Datan tar en evighet för sej att öppnas och jag orkar verkligen inte vänta, fastän jag har viljan att blogga!
Iaf, igår kom jag hem, ingen träning, men var fortfarande sur på min föräldrar, men nu e vi sams igen :d
I torsdags va jag på rättegång, jag var åhörare om ni nu tänkte er annat :d, åtalet vi kolla på var ''misshandel'', men lät egentligen som en okunnig man som köpt ett ''laservapen'' till sin son och lekt med den men olyckligtvis råkade han rikta den framför en polisbil och tjockskallarna i bilen kollar upp efter lasern och fick det i ögat, seriöst ditt huve, dett e en ''farlig'' laser, vf kollar du efter den?! 
De krävde 5000 kr + 500 för obehaget han orsakat, till var asså.
Ännu en störd sak e att vid ingången finns det 2 skärmar med rättegång, tid och namn, så kände jag igen ett av namnen och skämdes riktigt mycket, den smartskallen o hans kompisar var åtalade för stöld och inbrott.!
Hur som helst, igår var jag på gymnasiemässan, jag hade nästan försäkrat mej att jag kommer söka till MoveIt gymnasium(fri), men så ägde Thoren Business School(fri), Malmö Borgarskola(kommunal) och Mikael Elias Teoretiska Gymnasium(fri) ut de, nu är det bara öppet hus som kan rädda dem!
Japp :d, igår kväll ringde Jessica helt plötsligt o bad mej gissa var hon va?
Tja, hur kunde jag veta att smartskallarna Nathalie o Jessica(bor i Värnhem) hade tråkigt och bestämt sej att bära slöja i Rosengård klockan 18:00?!
Så kom de upp ti mej och så beskrev jag vägen till Noors hus, hahah när de väl var framme smsar äntligen Noor mej och säger att hon e på begravning, fan va Natha o Jessi blev glada då asså! (NOT)
hahaha iaf, lite senare på kvällen diskade jag och sen kolla jag på Twilight Eclipse, den var faktiskt riktig bra och Guuud vad jag tycker synd om Jacob :(
Idag vakna jag klockan 11, vilket jag inte borde ha gjort, jag o  Zahraa skulle dansa klockan 10 o gå ut dit 9.30 men faan det var bara hon som va klar o vaken! O herregud vilka skuldkänslor jag har nu!
För övrigt kommer Aye över till mej lite senare idag, då ska vi kolla på filmen tillsammans och ha det bra :d
Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0