24:e Juli :D

Heeeeeeej bloggen :D Åh, ni anar inte hur glad jag är nu :D Förlåt för att jag inte har bloggat på 2 dagar nu, men jag har haft fullt upp med en massa roliga saker istället :D Pappa kom för 2 dagar sen, och ni anar inte hur glad jag blev! Har längtat som in i, tills han skulle komma, och nu är han här!!! Ihh, haha, går ej att beskriva känslan.. Ni kanske tänker att jag är dum eller något, men nej.. när ens pappa har varit bortrest i * månader, så längtar man bara tills man får se honom igen :D Och nu har jag äntligen fått se honom igen.. men känslan av att ha honom hemma efter alla dessa månader är lite konstig.. Brukar sitta och stirra på honom, bara för att se ifall det är dröm eller om han verkligen är här, haha^^ Okej, över till något annat. Jag tror, eller vet rättare sagt att ALLA är informerade om det som hänt i Utoya.. Alltså GUD!! Att det finns sådana människor :S Förstår inte hur man kan vara så hjärtlös och SJUTA oskyldiga människor! Hur kan man göra så? Ta människors liv :S Fy fan säger jag bara! Och fy fan om idioten eller idioterna som gjorde detta går fria om några år! De förtjänar inte att leva :S Vad gjorde ungdomarna så de förtjänade döden? VARFÖR?? Jag har gått runt och tänkt på alla offer, deras anhöriga och vänner och inte minst sagt alla som fick uppleva den hemska upplevelsen. Och hur fan kan man lita på poliser nu liksom? Om vem som helst kan gå runt med polisuniform eller som den där mannen som körde runt med en polisbil, som han hade hittat i skroten eller något och som våldtog den 19 åriga tjejen efter att hon varit på sin egen studentfest.. Alltså, om ni frågar mig, efter allt detta som hänt, så skulle inte jag kunna lita på "poliser" som går runt på gatorna :S Usch, varför ska allt detta hända? Detta får egentligen INTE hända!! Aja, nu är det gjort, och jag hoppas verkligen, från hela mitt hjärta att den misstänkte får sitta inne i all framtid, att han straffas! För det måste han/de som orsakade detta göra! De måste straffas.. Och att sitta inne i fängelse några år är fan in mig INTE STRAFF! UNGDOMARNA FÖRLORADE SINA LIV, OCH IDIOTEN/IDIOTERNA SOM GJORDE ALLT DETTA KANSKE GÅR FRIA PÅ GATORNA OM NÅGRA ÅR!!!! Haha, nu blir jag ALLDELES ARG. Ska städa mitt rum nu, och sen ska jag se på film med min lillebror. Efter det går jag nog hem till sara :D Btw, ni har vi planerat hennes födelsedag, och jag har redan köpt hennes present :D Hoppas hon gillar den :D (hon fyller år om 6 dagar) See ya later<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0