3 saker ni inte visste om mig

Okej, nu är jag seriöst uttråkad! Snart är det 40 minuter till kl 03:00 och då ska jag äntligen få sova! Men så länge tänkte jag köra " 3 saker ni inte visste om mig" :D 1: Jag har värsta toalett fobi - Hemma har vi 2 toaletter, och jag kan endast använda en av de! Den andra kan jag helt enkelt inte gå in i! Vet inte varför, men det är så! Jag har verkligen toalett fobi ^^ Jag kan inte använda NÅGON ANNAN toalett än den vi har hemma (den ena då). Kan varken gå in i de som finns i skolan (eller jo, bara när jag ska fixa sjalen) eller hos vänner/kusiner osv osv. Kan erkänna en sak som hände i Irak 2009. Vi hyrde en lägenhet i Erbil, och där fanns bara en toalett. Men som tur var, så hade de "vanliga" toaletter. Nu kanske ni tänker "vaddå vanliga?" men jo mina kära bloggläsare, i Irak och hela mellanöstern så är det nämligen så att de inte har sådana toaletter som vi har här i Sverige och resten av Europa, utan deras toaletter är på marken, vet inte hur jag ska förklara, men den är formad precis som den vi har i sverige, men den är direkt på marken, alltså man kan inte sitta i den, utan man ska typ böja sig.. Usch, GUD VA ÄCKLIGT, BLÄÄÄÄ!!! Dock har de ju sådana som vi har här i Sverige, men enligt de är det ovanligt, så man måste fixa en egen om man vill ha den hemma.. Hur som helst, i lägenheten som vi hyrde så fanns det en vanlig, som vi har här i Sverige, men tro det eller inte, jag gick inte på toa i över 2 veckor då! Följderna var dock inte så trevliga - urinvägsinflamation och nästan förgiftad! Men aldrig att jag skulle in där, haha^^ Till slut gav jag mig och gick in då coh då, men det var mina kusiner jag tyckte mest synd om. För de är ju inte vana vid sådana toaletter, så de fick lida de med, haha^^ Märkte precis vilket långt inlägg det blev om toaletter, så det är nog bäst att gå till nr 2! 2 - Jag HATAR kyckling (alltså kyckling man äter, inte de levande, för de är urgulliga) Jag kan verkligen INTE äta kyckling. Det går bara inte. Eller tja, kött i överlag, men kyckling måste nog vara det värsta! Varje gång jag ska äta kyckling så får jag panik då jag år äckliga bilder av fåglar i mitt huvud :S Jag tänker på alla döda, mosade, blodiga fåglar jag sett på gatorna, så det går liksom inte att äta det. Sen tycker jag jätte synd om djuren.. Att äta kött är ju bara för vidrig.. Varför ska ett djur dö bara för att vi människor ska bli mätta?? Aja, kyckling är iaf det värsta jag vet!! 3 - Jag blir lätt påverkad av skräckfilmer: Något jag verkligen blir mest påverkad av är skräckfilmer. Jag behöver inte se en för att bli rädd, utan det räcker med att någon berättar till mig lite om en skräckfilm, då är det kört! Jag tänker på det hela tiden, och vågar inte sova på nätterna, och för ett tag sen så berättade någon till mig om en skräckfilm, så jag satt uppe hela natten med en ficklampa under täcket tills jag tillslut somnade och på morgonen så undrade jag varför ficklampan var tänd, haha :P Aja, det var allt för just nu. Om en halvtimme är det dags att be sen ska jag sussa gott :D Btw; har försök ladda upp bilder, både nu och i förra inlägget, emn det går tydligen inte :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0