En applåd för bloggdesignern...

Tack tack det räck.... Tac... Tack så jättemyc.... Ni är för goa!!! ♥
Haahha jag ÄLSKAR designen, så jävla fet den e! Luv it :d ♥
Well, den har fått Aye att skriva HELA TVÅ INLÄGG på EN dag!!!! :O, framsteg???
jaja,  jag e dööööödstrött idag och ska snart sticka och käka nåt gott och sen kolla lite på TV och decka, jag vill helst göra det nu men klockan e bara 8 :S
Plus måste duscha och sen fix-it osv...
Ja,äm, har köpt en ''naturligt blond'' hårfärg, vilket jag hoppas kmr ge mej ett chokladbrunt resultat, och så köpta jag finally 4 st laddbara batterier+ laddare från Clas Ohlson igår till kameran, har hitills använt runt 20 batterier, typ om maqn ska fota mkt behövs det 4 bra batterier varje gång :O
Jag lovar att lägga upp shoppingbilder så fort jag får tiden men meanwhile ska jag chilla nu när jag är klar md designen ;)
Imörrön den el sista finaly däy pö dagiz, den no jag venta bo lonen eelelleliiii.......♥
Ja, jag kallpratar jao , så det e bäst att packa o dra nu
Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0