I really miss the old times...

God Morgon allihopa! Åhh, blir alltid förvirrad när jag skriver nattinlägg, vet inte om jag ska säga god morgon eller god natt för det är ju trots allt "morgon" nu men samtidigt inte.. Stör mig alltid på det :P Hur som helst, skrev inget efter senaste inlägget, då inget speciellt hände :P Jag slängde alla mina skolpapper,böcker & häften som jag inte behövde (dvs alla) det var dock lite svårt att riva alla prov-papper, och resultatpapper, så många minnen.. Usch, haha^^ På tal om skolan, jag SAKNAR verkligen skolan just nu! Varje gång tanken om att jag ska splirrtas från mina underbara klasskamrater och sluta på Höja skolan slår mig så får jag ångest.. Jag vill verkligen gå om 8:an igen!! Haha, tråkig jag är, som längtar tillbaka till skolan mitt under sommarlovet tänker ni, men nää.. det är sanningen.. Hur som helst, livet fortsätter antar jag och man är tvungen att gå vidare och lära känna nya vänner.. och hade det inte varit för ******* hade jag aldrig klarat mig! När jag mådde som semst, då jag var riktigt deprimerad (vilket jag iof fortfarande är) så var skolan det enda som räddade mig.. Jag glömde liksom bort allting när jag var i skolan, tillsammans med mina underbara vänner som alltid lyste upp mina dagar, men nu när skolan är slut och jag har gått ut 9:an, så finns det tack och lov en annan sak som jag verkligen ser fram emot och det är lite hemligt nu, mina vänner vet redan om det, och det är en sak som kommer att ske i inom en snar framtid, och det är det enda jag ser fram emot just nu.. Hur som helst, jag sitter och väntar på morgonbönen, som vanligt. Det är kl 03:00, och mamma råder mig att jag borde sova och vakna kl 03:00 istället, men nej mami, det går inte! För om jag somnar, så vaknar jag INTE! Har provat göra det några gånger, men nej.. när jag sover, så kan jag inte vakna efter 2 timmar^^ Idag var även min sista fastedag nu innan ramadan, härligt :D Det har gått sjukt bra, lättare än jag trodde.. Tänk er att vara utan mat eller dryck i 19 timmar (klarar dock a mer, men då måste jag alltid distrahera hungern med tuggumi) men eftersom jag fastar, så får jag inte ens tugga tuggumi, eller ens dricka vatten, så det blir en aning "svårare" Kl 11 ska jag med Sara till banken. Hon ska fixa ett bankkonto tror jag, och efter det ska vi till stan. Vi ska gå runt där och kolla lite, ta en fika osv.. Ska försöka ta bilder till bloggen, och juste, på Fredag kommer en SJUKT SAKNAD person hem igen efter 7 månader! Han kommer lagom till frukost, och GUD så saknad den person är :D kan ni gissa vem det är jag menar? Annars får ni reda på det på fredag morgon, och den personen har nämligen min kamera.. Ouups, där råka jag avslöja lite ;) Så efter fredag kommer ni att se RIKTIGA bilder, inte mobilbilder. Och juste, juste, haha nu börjar det bli lite tjatigt, men den här personen kommer även att köpa min efterlängtade IPAD 2 som present, bara så ni vet, jag längtar som tusan!! Aja, nu ska jag surfa runt lite, och efter kl 03:00 ska jag sova.. måste ställa alarmet på kl 10:00, för klockan 11 ska jag vara hos Sara, hoppas jag bara inte försover mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0