Jessica min kära Jessica ♥

Klockan är snart 12 och det har gått 2 år nu och jag hör fortfarande Jessicas eviga tjat om varför är detta förbjudet och varför är detta förbjudet....
Ja du, inget kommer in och stannar hos ärthjärnan.
Men det är fan kul att hålla på som idioter :d
Hon o jag har sökt på Mikael Elias med samma linje och som antalet sökande ser ut så hamnar vi förmodligen i samma klass, yeah, 3 år med fröken envis, längtar ♥
Sooo, to update you, har jag vatt i stan hela dan efter att ha fixat bankonto o foto till mitt ID, köpte 2 ringar från JC och örhängen, solglasögon från BIANCO och en lila klocka från Glitter, bilder kommer sen...
Jalla ska dra, puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0