lat som fan

Jah du jag har legat o degat varje dag efter jobben o jag bokstavligt lägntar till min sista arbetsdag på måndag. Jag e översur på idiot aye för dt e bara jag sm försöker hålla igång bloggen trots att jag dubbeljobbar o hon bokstavligt inte gör något förutom Pillar på datan. Asså jag har nt ens rört datan sen sista bildinlägget, fb o till o med gymnasiesvaret blev via mobilen!!! Jag har en hel del bilder att lägga upp. På tal om gymnasiet, jag kom in på Mikael Elias teoretiska gymnasium me 5 poäng ÖVER medianet!!!! Jaja fuck dt bryr mej nt ens längre... am av någon konstig anledning lägntar jag till dt:o men först vill jag få ut något av lovet! E ute efter att köpa 2 par converse, vita vanliga o röda låga :D sen e resten av min önskelista endlessly men SKA uppfyllas! Ja nu kom ärkeidioten Aye o jag ska skälla ut henne ;) Ja fredag nästa vecka blir dt förmodligen biopremiär-filmen Brides maids o en runda på stan innan med tjejerna <3 Btw mitt andra par G-star jeans har just tagit plats i garderoben o jag ÄLSKAR DOM!!! Letar oxå efter en fin jeansjacka oxå men har ftf nt riktigt nappat än :/ Ja, min födelsedag är om 2 veckor o jag tror jag o Aye har bestämt oss, berättar när dt e 100 sen... o så sista saken : bankkonto, ID o körning är på G ;) o resan till Syrien är inställd till vintern, alternativt Turkiet, men hoppas de ger sej o säger Grekland, hoppas hoppas hoppas... Jalla puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0