My perfeft B-day♥

Den 30 juli 1995 föddes en liten söt flicka vid namn Sara, och igår firade hon sin 16-årsdag med hennes sjukt galna vänner!!!!
Yeah you heard me, igår blev jag 16, dvs har nu rätt till att köra bil o komma in på vissa nattklubbar :d
Jag ville ha en liten fest som oxå hade tanken en Reunion av arabgänget, iaf de som e här (ALDRIG ALDRIG ALDRIG  Sahar flykting more), och det blev av!!! :D
Hade så jävla kul med Aye, Noor, Jessica o Yasmin hemma hos mej att jag bokstavligt kvävdes hahahhah!!!
Först var det Wipeout och så höll jag på att dricka PK tills Noor o de andra garva till nåt övertorrt och (Noors flabb believe me den som nt flabbar flabbar pga det ) så skulle jag flabba men spruta istället ut det hahha så jag fick in lite i lungorna o det tog en evighet tills Jessica fatta att hon skulle banka på ryggen ... Hahhah asså föfan!!!
Sen sprang de ut på balkongen och fönstret o ragga på gamlingar och skrek konstiga saker... Oh G hahhaha
Sen blev det några minuters musik och tårta o presentöppning och lite kaos sen stack brushorna hem och jag o Aye städa efter de tre små grisarna hahahha ♥
Aye va kvar till 12 I guess
Ja tänker ladda upp bilderna från festen och presenterna (Btw sjuuuka presenter asså tack bara♥)
Och så fick man 50 gratulationer på FB från nära o kära, tyvärr nt av min bortresta (arabiska länder) kompisar, men det är ju en bra anledning ju... Internet är inte det bästa där :O

Ja jalla, pappa börjar bli lite otålig, jag e hungrig o har lite ärenden  i morrn, bjuder på en bild från bakken 2011 i sommras me gänget
Redigerat på Picasa, häxan i flyktingshorts  trängde in saj i bilden... :d Redigerat hennes ''underbara'' ansikte...
Jalla, puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0