Natt(morgon?)inlägg

Hello hello =)
tänkte kika in här och skriva ett inlägg, såg att Sara blev överglad över att jag har skrivit 2 inlägg på en dag^^ Stackarn, hon ber mig alltid att skriva inlägg, men när man verkligen inte har någon lust eller ork, så går det bara inte.. Nu har jag iaf tagit mig i kragen och börjat skriva inlägg! Har ju även en annan (enskild) blogg så det blir en aning svårt att uppdatera 2 bloggar..
Hur som helst, just nu är jag lite förvirrad, är satans trött, och vill helst krypa ner i min härliga, varma säng - som ser så lockande ut men det går inte.. funderar på att stänga av datorn, och se om det går då? Usch, har så himla svårt att somna på nätterna, inget roligt..
Idag ska jag inte göra så mycket. Tänke gå till Sara och bara chilla hos henne.. Se några serier och aa.. chilla XD men det återstår att se.. Det beror på om jag är trött (då jag fastar) eller inte.. Sen kanske det inte är någon bra ide, eftersom Hon alltid ska mumsa på något gott, haha, vill ju inte se på medan jag fastar XD men samtidigt har det gått 2 dagar sen vi sågs sist!!! 2 dagar = otroligt! vi som annars brukar ses VARJE DAG! Aja, snart slocknar mina ögon, så jag ska nog stänga av datorn och krypa ner i sängen och försöka, observera, FÖRSÖKA sova! Önska mig lycka till om ni nu är vakna XD
God natt (god morgon?) allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0