rasist-banktant

Idag skulle jag hämta ut mina pengar från banken o så tog jag en nummerlapp o av alla dm tre anställda fick jag dn suraste gamla tanten sm gjorde dt omöjligt för mej från alla hålla, ja du tanten, mitt pass är nt giltigt men jag ska fan nt resa nu o igår va jag hos polismyndigheten för att fixa skiten men neeej datan var sönder o pass kan man inte göra :S "Hur gammal e du?" Jag? Jag e 16 "Näe dt e du nt" Ja men om 10 dar ju... "Jamen du måste ju ha me dg både dina föräldrar elr en me fullmakt... okej....? Jag hade fan lust att boxa in kärringens fula glasögon!!!! Va ute hela dan me pappa o fixa småsaker sen gick vi hem o åt lunch o ut igen Efter en stund för jag jobbar o fick oxå Cash idag :D Sen km Aye över o vi åt nudlar o godis o kolla på 2 fast 2 furious (love love love them all!!!) Sen stack hon o här sitter jag o mobilbloggar, kollar på Adidas klockor oxå... Jag är btw dödstrött o lite uttråkad, mitt högra ben har domnat o jag haaaatar känslan!!! Jalla dt va nog allt, jalla puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0