Sara is back folks!!!♥

Yeah som texten lyder , skulle sätta mej vid datan för att beställa ett par Converse, men nu har jag kollat på över 500 saker nu utan flipp :O!
Jah, jag får ångest nowadays när jag kollar på min blogg, svart och död med gamla vinterbilder till header iklädd i stickig GRÅ tröja med SVARTA mjukis och bakgrunden är en ishall ??!
Jah du , nu fixas och trixas det med färger och bilder på picasa och blogg.se's supertröga temainställningar :S!
I övrigt mår jag bra, lite trött men ja, som sagt ska beställa ett eller två par Converse nu och är ftf på jakt efter en jeansjacka (Diesel) och annat shit :D
Jaddddååååååå '_'
Hihi, måndag ä det min sista sommarjobbsdag och jag bara längtar till tisdagen då det e fixit bank o ID :D ♥!
Efteråt ska däddie göra mej äran att vara min ''lärare'' och övningsköra med moa ;P
Heh, jag e för lat för att ladda upp bilder på mina tusen senaste inköpta saker, kommer bokstavligen ta år .......
men det ska ske iaf ;)
Har inget nytt att uppdatera er med hehe, sorry :P, så det e bäst att jag sätter igång med designen
Jalla puss hej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2011-07-16 @ 23:06:39
Postat av: Anonym

var beställer du dina converse och vad kostar dem? :D

2011-08-05 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0