Balen osv... :(

Det är över!
Jag är klar med min skolplikt och mitt ''lov'' har börjat, jag har jobb dag ut dag in fram tills mitten av juli! Ska bli skönt me cash!
Balen var fan överball, middagen jättegod, desserten, och dansen, woooooh dansen, bara musiken började var alla klackarna bortslängda och det verkligen dansades loss tills svetten rann!!!
Det första jag gjorde när jag kom hem var tog en dusch fastän jag var dödstrött.
Jag hade inte förväntat mej att det skulle bli så jävla kul, precis som balens kung (Ruben) sa: ''När de sa att det skulle bli bal på Rönnen tänkte jag att det skulle bli övetråkig, men visst var det KUL?!?''
Hahha, Bakken var dagen innan och det var jävligt kul med gänget!
Spex måndagen, blev fjortis :d, såg ut som en tills hårförlängningaerna kom,. såg ut som en fjortistransa då :D
Hahhaha, sen var det klassensdag efter balen, hahhaha Hampus var fan bakis och helt  hes!!!
Stackaren!
O avslutningen... Åh Gud vad et svider i hjärtat!
Vi var samlade i kyrkan o alla nior satt o deppade, sen delade lärarana ut stipendier, kämpen, vännen, bästa betyg osv, och när Lotta läste upp  namnen fick hun en klump i halsen och några tårar, varje gång jag minns det blir jag helt tårögd, hon bara : Han har prickat flest lovskoledagar, han har prickat mest läxhjälper och kämpat och kämpat och nått sitt mål, Hampus!
Faaaan asså jag döööör, Hampus gick upp på sen o var tårögd och röd, och kramade om alla lärare, mitt härta asså!!! :'(
Sen fick Kit priset för trevligaste elev, och sist men inte minst gavs priset ''Högsta betyg'' med alla 16 MVG till vår käraste Reza! Vi var så stolta att hela vår klass stod upp och applåderade i typ en minut, det är verkligen nåt att vara stolt över!♥♥♥
Jag älskar er mina älsklingar, fattar inte att det e över, och att Jag kallades för Sahra för sista gången( av Oliver).
När jag kramade varje en fick jag flashbacks av minnen vi har haft tillsammans, två år och ändå har vi minnen.
Sen vill jag ge min Ros till Natta, mitt hjärta, hur ska vi vara arabgänget utan dej??? :O
Denna låten är till dej ljubavi ♥
Efter avslutningen åt vi på ett av de bästa resaturangerna, nämligen den libanesiska Café Ceder ♥
:'(
Sen nu kommer det bilder på sista veckan i rad, och jag avslöjar även mina betygspoäng :D
Tisdag 13/6 Bakken♥
Avslutning </3 17/6
Balen : on stage♥ 15/6
Balen, en av de grymmaste bilderna on stage by me ♥ 15/6
Spex, Fjortisen o Soldaten♥ 13/6
Hörs sen, sorry för den låga updaten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0