G-Star in my heart♥

Hellu hellu
Snabbt inlägg pga att min morbror e här och vi kommer knappt ha honom i två dar så vi har fullt upp hehe :P

Dan börja med att vi var ute i stan och jag fick syn på de näst finaste jeansen från G-Star!
Vad hände sen?
Jo gissa
JAG KÖPTE DE!
Wohooooooooooooooo!
E så himla glad asså, har letat på några som passar men konstigt nog är mina storlekar på de finaste alltid slut, inte konstigt det är ju typ en basic storlek...

Hahaha, sen gick vi runt i stan och det sluta med att vi åkte in till möllevången och åt på en persisk restaurang
Jag åt en överhärlig lammköttbit med sjukt god ris och grytan o drack coca cola zero. Hahaha höll på att böla när grytan blev över den var sick! ♥

Sen köpte vi baklawa och körde hem
Nu är jag hemma och hör på pappas och morbrors meningslösa politiska debatt : ZzzzzzzZZZZZzzZZZz

Hehehe


Han härma mej nyss , jag skriver BTW med morsans never ever ever touch datan, konstigt :D


Jalla hörs sen

Bye bye ♥

Mums


Päntsen yao♥


Kommentarer
Postat av: ahmed

hur ofta rakar du fittan ?

2011-03-14 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0