I lost the chances 2 tell U...

I love U ♥
Idag insåg jag, att det är knappt en månad, och då är det slut sen...
So many things i didn't say to you honey, you gave me the chances, and i blew them all...
If there's a wish in my life it wouldn't be money, it would be you beside my side in the rest of our life, sorry :'(
Jah, man fattar en del
Det är fyra tre måndagar till som jag ska vakna och tänka : upp o hoppa nu Sara , snoooza först,, naaj idiot det e skola nu upp, lite snoooz pliiiz, upp nu idiot dina vänner o din klass....
OMG DAMP ÅNGEST JAG DÖÖÖÖR!!!
Sista veckan kmr vi nt ens sitta vid våra bänkar eftersom så ser våran schema ut :
Mån: spex-foto o städning
Tis: Bakken
Ons: Fotbollsturnering o Balen (smart va :S)
Tors: Klassens dag (''ähum'' baksmällor)
Fre: Avslutning, efterfest, café ceder dvs ute hela den jävla dagen...
Åh vad jag kmr böla, så många chanser jag fick och som jag inte ens kolla på...
Ett av sakerna jag ångara grovt är att jag inte engagera mej i skolan i slutet av åttan elr åtminstone början av nian :S
Det som stör mej mest just nu är min osäkerhet på  avlet av gymnasiet ( Mikael Elias ), vill typo hellre gå på TBS eller Borgar än METG :/
Himla oglamourös skola...
En annan sak som stör mej e att min redovisning i ungdomenhus betyg (MVG) inte kommer att stå som slutbetyg, utan ist kmr det stå VG, hoppas inte... Dör bokstavligt!
Ja, idag sålde jag lite balbiljetter... Lite läskigt att bära runt på de typ... Hah ''ansvar'' :d
Jadå, nu har jag delat med mej av mina ''vardagsproblem'', en annan sak e att jag e i stooort behov av pengar, seriously,  sommarjobbet kom på sin plats fan!
Tbx till balen, vi planerar hyra limo, men problemet e att alla kostar över 2000 o speciellt om det e till balen :S
Några som har tips ? Firman ska vara i Malmö tack!
Hmm, nu tror jag det räcker för idag faktiskt, tack o hej! ♥♥♥
The outside
Så jävla fett asså!
Jalla hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0