I'll do anything 4 u

Jason Derulo-Whatcha Say
How, could I live, with myself, knowing that I let our love go?
And what would I do, for one chance?
I just gonna let you know
I know what I did wasn't clever, but me and you was meant  to be 4 ever
So let me in, and give me another chance...
________________________________________________________________
Edward Maya-Stereo Love
When are you gonna stop breaking my heart?
I don't wanna be another one
Paying for those things I never done
Don't let go, don't let go, to my heart...
... My heart is in pain but I'm smiling for you
_________________________________________________________________
Shakira-Loca
You're the one for me
And for here no more...
___________________________________________________________________
Beyoncé- If I were a boy
You're juste a boy, you don't understand
____________________________________________________________________
Jah, det är en av de meningarna som är anledningarna till att jag hör låtarna :D
Hur va er dag idag?
Hoppas bra :D
Min var det...
Eller?
Skola som vanligt men försov mej igen o kom sent till slöjden, vilket ledde till att jag inte blev 100% färdig fastän det var sista gången, kan nog fixa det trots allt...
Sen hade vi planerat som sagt biobesök och se Fast&Furious 5...
Det skulle bli Jag, Nat o Yasmin
Timmen innan ringde jag de o såg om de var klara, ja sa båda...
Efter att jag o Yasmin tatt bussen slutar Natta svara :S
Vilket slutligen ledde till att hon inte kom ( vi har en hel del att snacka om flicka lilla! )
Iaf vi såg filmen och den bokstavligen förtjänar sin plast på topplistan!
Jag ÄLSKAR den!!!
Helt enkelt sevärd!
Det är typ dagens höjdpunkt
Sen på vägen hem me buss asså, så såg jag Claudia, Elma o Zanti
Zanti har ju flyttat så det var ett tag sen man såg henne :d
Jaja, sen ko m jag hem, gick på toa (!!!!!), o öppna datan o började direkt leta klänningar :S
Ftf nt hittat ''den'' än!!!! Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!
Ja, långa inlägg är oläsbara, så det är väl tack för den :d
Jalla hörs sen ♥♥♥
Här har ni dagens låt, från Fast5 ♥♥♥
♥♥
Oi oi oi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0