Kindpiercing-Hot or not?

Jag har aldrig gillat piercingar särskilt mycket, dels för att det gör ont o dels att det sällan läker ordentligt när man tatt bort det... men Gud vad de kan vara fina ibland!
Natt har precis gjort sina kindpiercingar, först trodde jag det bara va en men de är två, en på varje kind!
Hon har länge velat ha smilgropar, och hon får faktiskt det, plus en skimmrande sten :D
Hon har gjort en del av piercing o tattoo delen, hon har en lång text på revbenen och om jag minns rätt stod det ''live the life you love, love the life you live'', har ftf nt heeelt fattat det än men det är fint faktiskt hehe :d
På tal om piercingar, det var inrte längesen hon kom med en navelpiercing, vilket är en av de enda piercingarna jag vill göra, och en tatuering förstås :) Och hon har oxå gjort en näspiercing, men den tog hon bort för ett tag sen och konstigt nog ser man inte ens hålet längre! wow asså!
Jaja, nog om det, blogga inte igår pga att det nt hände nåt särskilt.
Idag hade jag friidrott i Malmö Stadion, och GUD VAD DET REGNA!
Det bara öste och öste och öste och där stod vi, deppiga men taggade och sprang som fan!
Och i år stannade jag inte ens på 400 meters sträckan! Jag klara den på 1.39! Stolt som fan, det är 60 sekunder mindre än förra! Däremot blev det ingen höjdhopp och ingen stafett, pga att 9A bara hade en tjej :S
Sooo, det slutade inte regna förrän vi var klara (tidigt), vi blev klara 12.00 dvs 2.30 timmar innan :D
Var heeelt slut, bokstavligt asså, höll på att somna i bussen, hah på tal om bussen, jag hoppa på bussen lite tidigare än killarna i min klass, satt mej längst bak och de där framme, sen fick de sin på mej och helt plötsligt börjar de ropa : ZA7RA, ZA7RA, hahah jag var för trött för att reagera :d
Ja, få inte för er nu att jag heter Zahra elr nåt, heter Sara, men för ett par månader sen föddes mitt smeknamn Za7ra, så här typ:
Andreas: Får jag låna din suddi?
Jag: Här
Efter en stund börjar han rita på den, så stod det : ZARA
Sen tog Måns den och la till två prickar på A:n, så blev det : ZÄRÄ
Några dagar sen: Ey Zärä blablablabla
Ooooh Za7ra....
Änd that's the störy about the nickname ZA7RA!
heh, bomba precis med linssoppa :d
Ja, nu ska jag fortsätta jobba med min religion powerpoint (sekter o nyandliga rörelser: Satanism), jag hatar det, det e så fucking läskigt asså!!!
Jalla hörs sen, ska skälla på Aye för idioten inte bloggar , bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0