Palestina♥

Jag fäller en tår för varje dag som går och som jag hör Israels namn eka i mina öron om, och om, och om igen...
Hur kan folk vara så blinda och inte inse att vi aldrig skadat någon eller velat ha något från er!?
Hur kan ni se allt frmför er, från när Israel kom in i Palestina, bombade hus, våldtog unga, döda gamla och barn och allt möjligt, och när vi ska hämnas med ett litet slag, kallas VI terrorister!
Tänk någon kommer in i ditt hem, skjuter din pappa, torterar din mamma, våldtar din syster och tar din bror, ditt hus och slänger ut dej, och när du väl bankar på dörren, blir du tjuven...
Det gör så jävla ont i hjärtat att veta att det finns så jävla mycket orättvisa i världen att det inte är sant!
Jag skänker min kärlek till Palestina och en väckarklocka till er alla läsare!
Och för er som tycker jag har fel, tänk efter...
Kolla alla politiker som stått på Arabernas sida och insett vad som är den riktiga berättelsen, kolla vad som hänt med de:
Anna Lindh: knivhöggs
Olof Palme: skjöts till dötts och hans fru såg allt, pekade ut mördaren, men de sa att hon var i chocktillstånd, till slut erkände mördaren själv, som hon pekat ut att det var han!
John Kennedy: skjöts flera skott
Hah, jag tror jag står på tur!
Nu du, nu kommer en dos verklighetsbilder
Kolla vilken målgrupp mesarna går till!Farlig 10:åring visst? Hoppas ni ruttnar i helvetet!

Palestinas flagga♥

Yeah right


modigt va
Viva palestina!
barnen som har skolan på andra sidan av väggen
Inget hände va?
Riktar direkt på ungen
NÅÅÅ?!
Jag kan inte mer, det är bara för mycket, nu ser jag bara huvuden som flugit ur kropparna...
Och när jag vet att de är verkliga...
Den här bilden på barnet är inget jämfört med andra
Wake up people!
Öppna era ögon och kolla noga, now what do you say?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0