Redovisningsdag

Heej :D
Känner mej lättad efter att ha redovisat idag, innan vår redovisning stressa jag sönder mej, men när man väl stod på scenen, fick sin mick och allt försvann den mesta stressen, och det var bara att redovisa!
hahha, min redovisning och gick bättre än jag förväntat mej :D
Höh, Lotta sa att ifall jag skulle bli nervös skulle jag kolla på henne, och dte gjorde jag och varje gång jag kolla på henne peppade hon mej, däremot kan jag inte säga detsamma om Christel... Hon skrämmde vettet ur mej och fick mej att känna att min redovisning sög och faktan jag hade var fel, fuck henne.
Höh, min syster klänger här (killl kill kill)
Hmm, juste, på lunchen stack vi till nån random pizzeria och alla förutom Natta köpte något med kebab i, hon tog pizza :d
Jaaa, sitter här och bloggar från morsans data, vår data funkar inte och om den gör det så går den en meter i timmen :S den behöver formateras vilket mamma ska göra snart :D
Sooo, islutet av det hela (redovisningarna) sa vår rektor ett par  ord... Nämligen att vi skulle åka till ...
:
BAKKEN!!!
JAPP!
Den 14 JUNI  BLIR DET BAKKEN FÖR RÖNNENSKOLAn NIOR! YES!
Japp, i år blir det det tredje besöket ♥
längtar♥
Ja, det var nog allt för idag, imorron ska jag ut med gänget och chilla, vi ska planera t-shirtsen vi ska trycka :d
Sooo, nu börjar folk bli lite otåliga här, heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0