Some new stuff♥

heej!♥
Alla vet väl att skolan är snart slut, de flesta niorna har ångest, andra känner lättnad, jag känner båda!
Tänk dej att just när du börjat trivas och känner att platsen du just nu är i är perfekt , så ska den slitas ifrån dej och du sätts på ett nytt ställe! :S Inte så kul va?
Det är mycket just nu, de flesta proven är klara nu , speciellt NP, vi har klart en del kvar och några redovisningar, men det betyder inget, det viktigaste är att umgås med vännerna och med klassen och ha kul och minnas den bra tiden av livet och glömma den dåliga...
Jah, för att påminna mej om den har jag tänkt köpa en digitalkamera till mej sj, jag störs nämligen på min telefon kamera + digitalkameror är mkt bättre!
Det blir nog denna :
Samsung ES30 Rosa

Samsung ES30

Skitsöt cam :D
Som mobil ska jag 100% ha en android, men den får jag betsämma då för jag har inte så bråttom (jo det har jag men det är inte lika nödvändigt som kameran).
Jag räknar med att jag har den inom denna vecka, hoppas!
Japp, har städat huset, ätit och nu letar jag ftf efter balkläderna, ååååååh så störigt det är fan!
jalla pallar inte pladdra på, hörs sen, bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0