Studiedag: Crazy♥

Heej :d
Idag så hade vi studiedag, och vi hade bestämt för en vecka sen att göra nåt den dan, Maysa vill helst grilla så det gjorde vi oxå, och så såg dagen ut:
Vakna automatiskt klockan 7 på morronen, kolla klockan, suckade och skrek till min idiotsyster att vakna, vilket hon sen gjorde, efteråt somna jag framtills klockan kvart övert 10 då Maysa ringde och frågade om allt går som planerat, vilket det gjorde nästan, förutom att Jessica har släktträff, Nattas pipa e hos en kompis och DET VAR MOLNIGT!!!
Men, vi klädde på oss, Maysa förberedde köttet och jag, Yasmin och Noor gick och handlade :
En gurka, fyra tomater, 3 läsk, glas och bullar.
Sen tog vi bussen från willys till värnhem, där vi träffa på Maysa, sen gick vi tsms till Rörsjöparken och satte igång med grillningen, hahha efter 5 minuter började det regna så vi flytta in under ett träd där det regnade betydligt mycke mindre, sen slutade det det, och sen börja det ösregna men då var vi färdiga, Natta hade fortfarande inte dykt upp så vi bestämde oss för att gå till henne och äta, vilket vi gjorde.
Och hon har typ världens sötaste katter, Gud så söta och snälla de e!
Japp, sen efter maten gick vi ner till Entré och köpte Godis och gick in i affärer osv...
I slutet gick vi hem till Natta och hämtade resten av Maysas saker och sen tog vi bussen hem...
Hahha hela dagen var fylld av glädje, även när det regnade hahaha!♥
Jag e så jävla trött just nu men pallar inte gå och lägga mej :d
Jag lovade Aye för en vecka sen att jag skulle följa med henne till hennes arabiska skola och efteråt ska vi springa, jag har idrottsdag och vill helst springa hela den sträckan utan att stanna och kippa efter luft!!!
Vi kommer förmodligen att springa men är inte så säker på det med skolan, jag vill helst ner til stan med mamam och köpa lite tröjor...
Japp, e för tillfället inne på FB och ska nu börja kolla på klänningar till balen, hitta sjuuukt fina röda högklackade skor med öppen tå och rosett hos nilssons tror jag  men de kostade 599:-, vet inte om det e värt det eller inte, men de hade varit sjukt fina till en vit klänning, härlig solbränna och rött läppstift, passar verkligen balens tema :d
(Hollywood)
Laddar upp bilder så fort Maysa skickat de, jalla hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0