Svarar på 2 kommentarer

Tänkte svara snabbt på två frågor som dök upp här på bloggen:

innan du leker hej jag är madrid fan kan du gå och lära dig vart spelarna är ifrån.. Mesut Özil är inte ens turk? HAn är fan kurd. sen tycker jag att du borde veta vilka matcher de spelar. De vann Copa del rey och inte la liga -.-

Svar: Okej, jag vet att kommentaren är till Sara, men jag tänkte svara på det ändå! För det första, var snäll och skriv ditt namn - lite fegt att du inte skriver ditt namn liksom? För det andra, HAN ÄR TURK! Alltså man märker det genom namnet.. Klicka här för mer bevis: http://sv.wikipedia.org/wiki/Mesut_%C3%96zilhttp://en.wikipedia.org/wiki/Mesut_%C3%96zil,  http://www.tyskfotboll.se/spelare/ozil.html. Han är turk, vare sig du vill eller inte. Sen kanske han är kurd-turk, för det finns sånt! Men det som står i länkarna ovan är att han endast är turk. Därför råder jag dig att läsa om honom, innan du kommenterar. Och för det andra, du känner inte Sara. Hon är en äkta Real Fan. Själv är jag inte så förtjust i real, utan jag är med Barca, men Sara är ETT STORT FAN AV REAL! Och det jag märker i det du skriver är att du inte vet vilka matcher de spelar. Du borde kolla upp saker och ting innan du skriver. Och en annan sak, skriv ditt namn om du nu vågar och står för det du säger, för ärligt talat låter du oerhört löjlig! Sen om du nu ska kommentera sådana kommentarer, så kan du lika gärna klicka på det lilla röda x:et som finns uppe i höger sida. Enkelt va? ;) Haha, tycker verkligen synd om dig som kan "så mycket" om fotboll! Du verkar vara en riktig fan :D

Asså pågud du är lite efterbliven? Vadå la liga titeln? Kan du sluta vara så efterbliven. Copa del rey vann de. det är två olika grejer. heeelt olika

Svar: Vad var det som var så efterblivet? Den enda efterblivna här är du. Vem bad dig om din åsikt? Har du inget vettigt att säga kan du lika gärna strunta i att kommentera? Som sagt, skriv ditt namn om du nu står för det du säger! Sen behöver du inte klicka dig in här på denna blogg om du nu inte tycker om den. Sen om Sara nu är efterbliven, skadar det dig? Känner du henne? Nej, så du borde nog hålla tyst. Och den enda här som inte verkar veta något om fotboll eller sport överhuvudtaget är du! Orka slösa bort din tid på sånt? Ncnc, folk har verkligen inget liv nu för tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0