Fjäderörhänge+Ring

Ja, det är halloween imorron o vi har som sagt fest, så vi hade tänkt köpa något, och det blev ett diadem med horn, och ja lite extra ordinary smink, men där återstår en sak: KLÄDERNA! Vafaaan ska jag ta på mej?!?!?
Iaf, vi skulle sticka till mobilia och kolla lite jackor å sånt, och som vanligt måste jag alltid köpa nåt smycke, idag blev det ett par sjukt snygga fjäderörhängen och en finfin dödskallering (som Jessica också köpte).
Men inga jackor hittade vi, däremot några stickade tröjor som intresserade mej i H&M, de får jag lägga upp på minnet.
Visste ni att jag är allergisk mot nickel? Ändå bär jag smycken som inte är nickeltestade och de som är det är bara skitsnack, lika känslig mot de, speciellt i öronen, just nu är den överskadat (det vänstra) usch :O
Ja, hade teknik prov idag och ärligt talat, jag använde min mobil som hjälp till halva frågorna, och lite hjälp från ''rita frågorna'' ... och nu e det bara fysikprovet kvar! Skjuuuut mej!
Jag har omprov i historia (seriöst kan nån döda läraren högsta betyget var ett G+! ''D'' )
Mm, fick cash igår och har redan slösat bort 125 kr :O Jag menar allvar detta e farligt, borde sättas in på pengarehab medan jag ftf e ung det går inte!
Jag funderar groooovt på att hoppa av, eller byta till business på NTI, pallar inte med högskola o sånt shit, jag snear redan och vi har inte ens börjat!
Så har jag bestämt mej: jag tänker INTE plugga fysik till imorron!
Och jag ska KANSKE plugga till historian, jag är trött och har ångest och vill bara stänga av mitt liv och slänga det eller bränna bort det och åka till turkiet och göra något!
Örhänget
Skallering från Glitter

Ja snackar me Noor på telefon så jalla pusshaj :P



Kommentarer
Postat av: Gabriella Petkovic

snyggt örhänge

2011-10-22 @ 16:44:08
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0