Hejdå Bratz :'(

Sitter och tar farväl av de sista 4 överlevande Bratzdockorna, lite hårt för jag tänker mej alla dagar då jag och lillasyrran vart sjukt fantasifulla och sprungit runt i huset och lekt med de, och varje söndag brukade vi tvätta de (ahahah jag vet hahaha)...
Är man arab kan man förvänta sej flera av de blonda, jag har två blonda haaha.
Min första var Jade, tror hon var kines, och den dagen var jag typ överstolt...
Sen ska min lillsyster oxå härma så hon fick hon svarta...
Både finns inte, kvar än :S Men ja det kvittar väl?
Jag satt och städa hela min garderob och hitta en massa massa massa skräp, ni anar inte, fyllde en svart soppåse God dammit !
Men Bratzen kommer jag inte ha hjärta att kasta, kanske ska jag sälja de? haahah de dockorna har
kostat typ 1000 kronor sammanlagt !
Och så finns det en påse fylld med deras kläder och skor, kanske ska man skicka de till Afrika eller nåt? Kan man göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0