Hejdå Dieseljeans

Tar farväl av ett par Dieseljeans, ska ta de till skolan på måndag och se om de passar Nathalie, jag har gått up i vikt en hel del , de är 27:or och nu förtiden kommer jag in i 28:or om de e strech, 29:or om de inte är något märke (märkesjeans är alltid extra tighta enligt mej), och 30 om det är ett märke sitter det perfekt, som tex mina svarta G-Star, men de är oxå strech fast de sitter tight o fint som 29:or ska :D, ja det e en hel del storlekar i min garderob, allt från xs till xl hehehe ...
Nu hoppas jag verkligen de sitter fint på henne för jag köpte de, stuka foten och gick upp i vikt o kom aldrig ner :S
fota me webbkamera, juste glömde o säga min mobils skärm e spräckt o ska laga den nästa vecka I guess?

Bozz <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0